17 October, 2007

وجدتهاااااااااااااااااااااا :)


ساعتى حبيبتى
لاقيتها
ماما لاقيهالى
هاااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
انا اصلا حلمت انى لاقيتها وصحيت لاقيت ماما بتقولى اهييييييييييه

انا دلوقتى مبسوطه اكتر من سيمون
انا ساعتى مظبوطه


اوعوا حد يقر عليها





فين ساعتى
يا حبيبتى يا ساعتى

ساعتى العزيزه(اللى مش شبه الصوره دى خالص)مش لاقياها
راحت فين ................. مش عارفه

ومش عارفه كمان انا حاتطها فين

كل اللى جاى على بالى دلوقتى
اغنيه سيمون:ماشيه بساعتى مش مظبوطه
لكن ماشيه وانا مبسوطه

يابختها معاها ساعه وانا لا


حدش شاف ساعه ماشيه يا ولاد الحلال

وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااء



محدش يقولى اجيبلك غيرها
لا
انا بحب ساعتى

13 comments:

  1. السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
    انا مش عارف اقول ايه في اول زيارة لي للمدونة يكون وشي وحش وساعتك تتضيع ربنا يعترك عليها او يرزقك باحسن منها
    ولو فيها غلاسة ادعوكم لزيارة مدونتي ميخا
    http://miikha.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. يعوضك عنها ربنا باحسن منها انا مقدر شعورك فى حجات كده بتكون صغيره بس قيمتها عندنا كبيره

    ReplyDelete
  3. جميل

    فكره تخطر على بالك وتكتبيها فورا

    ما اروعك

    ReplyDelete
  4. الجمعاوى الاصيل:
    وشك وحش ايه بس ماتقولش كده
    ان شاء الله هلاقيها
    هى بتعمل كده فيا ساعات
    اكيد هازور مدونتك طبعا
    نورت مدونتى
    ---------------------------------------
    رئيس جمهوره نفسه:
    نشكر تعاضدكم يا سياده الريس
    -----------------------------------
    سامو:
    احلى حاجه فى المدونه انك تبعبر عن نفسك
    ايوه تبعبر مش تعبر
    يعنى قول اللى فى نفسك واللى مش عاجبه يسيب تعليق برضه
    ههههههههههههههههه
    شكرا على المجامله الرقيقه دى منك
    :)

    ReplyDelete
  5. بصي احلي حاجة بلاش تمشي بساعات خالص

    :)

    و الله يا بنتي اعملي زيي تطفلي علي

    الناس

    ههههههههههههههههه

    يا رب تلاقيها يااااااارب

    :)

    ReplyDelete
  6. بندقة يمكن تكون راحت تزور ماماتها بيج بن
    وهترجع ان شاء الله

    ReplyDelete
  7. ولاء:
    حمد الله على السلامه
    ايه اخبار الامتحانات معاكى
    بالتوفيق يا رب

    المشكله انى بتكسف اسال حد
    بحس انه يا هيضربنى يا هيقولى الساعه غلط
    ههههههههههههههه
    -----------------------------------
    ايويه:
    ازاى تخرج منغير ما تقولى
    داحنا بينا دقايق كتيييييييييييير

    ReplyDelete
  8. ازيك يا بندقه لقيتى الساعه ول لسه بصى شوفيها ده تحت السرير او تح ت المخده او جمب الكمبيوتر او ف شنطه من شطك لو ليكى اخت صغيره اساليها لحسن تكون مخبياها ولا حاجه ههههه الانسان دايما مش بيحس بقيمه الحاجه الا لما بيفقدها انا مره برضه ساعتى ضاعت و و وزعلت جدا وفضلت ضايعه اسبوعين بعدها البواب قالى ان فى وحد مره عدا من قدام البيتمن كام يوم ولقى حاجه على الارض وخدها فساله البواب اه دى قالوا دى امانه ولو حد سال على حاجه ضاعه منى قولى وادالوا رقم التليفون بتاعه البواب قالى كده قولتله دى اكيد ساعتى راح بابا مكلم الراجل ده على موبايلوا وقالوا على الساعه ومواصفاتها فالراجل قالوا هيا فعلا الساعه وقالوا هعدى عليكوا بكره واديهالكوا بابا كان ناوى يدى الراجل حاجه ليه يعنى جزاء لامانته بس الراجل ساب الساعه مع البواب وقالوا يديهالنا فرحت جدا لما رجعتلى الساعه وده كان راجل امين ربنا يباركلوا ف ولادوا يا رب لو كانت ساعتك ضاعت تقع فى ايد وحد امين زى ده
    سلام

    ReplyDelete
  9. تستاهلي حد يضيع ساعته كدة..اديكي حتفضلي متشحططة من غير ساعة

    ابقي شوفي بقي ساعة الموبايل..بس حاسبي تضيع هي كمان

    ReplyDelete
  10. الف مبروك عوده الساعه وابقى اربطيها فى ايدك :d بهزر طبعا

    ReplyDelete
  11. نفرتيتى:
    اهلا بيكى
    وعامله ايه فى كليه العذاب

    الحمد لله انك لاقيتى ساعتك
    انا كمان لاقيتها
    شكرا على المساعده الجميله دى
    انتى ليه مابعتيش اليميل زى ماقولتى؟؟؟؟؟؟؟؟
    ---------------------------------
    احمد عيسى:
    انا كمان ماعيش موبايل
    تصور بقى وانا ماشيه فى الشارع من غير اى مؤشر للوقت
    ماتعرفش نوع موبايل حلو اشتريه؟؟
    --------------------------------
    رئيس جمهوريه نفسه:
    شكرا يا فندم
    انا هاربطها فى ايدى فعلا
    عشان ماتعملش كده تانى وتخضنى عليها
    ميت مره قولتلها ماتمشيش من غير ماتقولى
    مافيش فايده
    ساعه عيال صحيح
    ههههههههههههههه

    ReplyDelete
  12. ههههههههههههه
    ماشي ياستي مبروك عليكي لساعة بعد ملاقيتيها ابقي خدي بالك منها بقي لحسن شكلها صاحية وبتمشي

    ReplyDelete
  13. ازيك يا بندقة





    ياترى لاقيتي الساعة؟؟؟

    صحيح تعالي وريني انا عملت انقلاب في ابلوج ودخلت شريك
    ابقي زورينا

    ReplyDelete

ومن يتقى الله يجعل له مخرجا

ومن يتقى الله يجعل له مخرجا

انت اهو ..... :)