26 May, 2007

ياااااااااااااااه

يااااااااااااااااااااااااااااااه اخيرا بقى عندى كمبيوتر
صحيح هو مش ليا لوحدى
يعنى لاختى كمان بس تدرو تقولوا انى انا الكبييييييييييييييييييييييييير هنا
كان نفسى من زمان انه يكون موجود
يعنى من يجى كده 20 30 سنه
يعنى لو اتولدت لاقيته كان يبقى احسن

المهم اهو جه وانا قعدت ابص له واكلمه بس ماكنش بيرد عليا
اصلى ماكنتش بعرف فيه اى حاجه
غير بس افتحه

ودلوقتى بقه
برضه مش بعرف حاجات كتير
بس اهو احسن من الاول

بس ابن خالى بقه واد حريف
طبعا مهو عنده كمبيوتر من زمان
وكل ما يجى عندنا يقعد يفتح هنا ويغير هنا وانا مش فاهمه اى حاجه
ولما قولتله علمنى
راح جابلى 5 كتب قاااااااااد كده وقالى اقريهم هاينفعوكى
واد شرير قوى


المهم ادينى بتعلم فيكوا

الاول كنت مقضياها لعب games
بس لما النت جه ولاقيت ان مصر كلها عامله مدونات قلت وانا كمان
اهو الواحد يفضفض مع ناس جديده

وكانت هذه البدايه
وادينا ماشيين
سلام
مش بقلوكوا ماشيين
مستنين ايه خلاص البوست خلص

8 comments:

  1. ايوه كدا فرحينا بقلمك اللى دمه خفيف
    اكيد ماما علشان بتحبك جابتهولك ربنا يخليهالك
    بس انت ما قولتيش انت فى سنه ايه كلية ايه
    ربنا معاك ويوفقك
    واتمنى ااقرا كتير

    ReplyDelete
  2. مبروك عليك الكمبيوتر يا بندقه
    واهلا بيك فى عالم التدوين
    وانضمامك للاسره الكبيره دى
    باذن الله تكونى فيها صداقات كتير
    نورتى البلوج بتاعى بزيارتك وانا رديت على سؤالك فى الشات بوكس

    ReplyDelete
  3. منورة البلوجسفير يا بندقه وعشمى كبير ابقى اوصل صديق مدون ليكى لو مكنش حد سبقنى يعنى

    سلام

    ReplyDelete
  4. اهلا بكم فى مدونتى الصغيره
    -----------
    صباح

    الله يخليكى انا دمى خفيف
    شكرا
    انا فى سنه 4 او تقدرى تقولى داخله على سنه 5 يااااااااارب
    كليه طب
    --------------------
    شيكو

    البلوج منور بيك
    شكرا على اجابتك لسؤالى
    الاجابه دى افادتنى كثيرا شكرا
    --------------------
    محمد حمدى "دماغى

    اهلا بيك يا محمد واحنا اكيد اصدقاء
    واطمن انا لسه فى اول المدونه يعنى عندى اصدقاءبتاع 10 ,15 بس
    ههههههههههههه
    لا ماتتخضش هم اقل من كده شويه انت جيت فى الاول

    ReplyDelete
  5. مبروك الكمبيوتر
    ومبروك المدونة
    أتمنالك التوفيق

    تحياتي

    ReplyDelete
  6. مبروك المدونة يا بندقة
    واهلا بك في عالم المدونين

    ReplyDelete
  7. مبرووووووووووك يا بندقة على الكمبيوتر والبلوج
    لونه حلو بيفكرنى بلبس المدرسة ...اهو نستعيد زكريات الطفولة معاكى

    دمك خفيف طبعا امال ايه ...انتى بتشربى مية كتير؟

    اوعى تزعلى منى

    مبروك مرة تانية
    سلام عليكم

    ReplyDelete
  8. اهلا بكم جميعا
    alien
    yasmina
    عابره السبيل
    شرفتوا مدونتى
    يارب تكونوا اصدقاء دائمين للمدونه
    وتنال اعجابكم

    شكرا

    ReplyDelete

ومن يتقى الله يجعل له مخرجا

ومن يتقى الله يجعل له مخرجا

انت اهو ..... :)